Ranking Kont Bankowych - logo RankingKont.pl

O nas, czyli co kryje się pod adresem RankingKont.pl

Poznaj niezwykłą historię serwisu, który powstał kilka tygodni przed wybuchem światowej pandemii. Dowiedz się o możliwościach współpracy, która przyniesie wymierne i mierzalne korzyści dla każdej ze stron. Przekonaj się, co wspólnego ma rozwój tej strony z... nadchodzącymi sukcesami polskich sportowców!
kalendarz ikona
Opublikowano: 
11 września 2019 
kategorie ikona
Kategoria: 
o serwisie RankingKont.pl

Jak to się zaczęło

Pierwsza wersja strony RankingKont.pl, wtedy jeszcze dostępna pod innym adresem, powstała w 2014 roku. Cel był prosty: napisanie pracy magisterskiej.

Było to niezwykle ciekawe doświadczenie dla studenta ostatniego roku, który po godzinach pracy na etacie, stworzył w pełni wartościowy serwis porównujący konta bankowe, z odwiedzinami na poziomie kilku tysięcy unikalnych użytkowników w miesiącu.

Wtedy jednak, głównym celem było przeprowadzenie badania i analiza wyników.

RankingKont.pl dzisiaj

Serwis RankingKont.pl w aktualnej wersji, po kilkuletniej przerwie, funkcjonuje od drugiej połowy 2019 roku.

Wtedy to zrezygnowałem z dobrego stanowiska w korporacji i pracy z prestiżową marką, uznając że rozwój działalności w internecie stwarza nieporównywalnie większe możliwości, a skala działania – nawet w wydaniu jednoosobowej firmy – może być… ogromna!

Nikt nie przewidział tego co miało stać się na przełomie 2019 i 2020 roku.

Jednym z najbardziej widocznych skutków pandemii, jest transformacja cyfrowa. Blisko 20 lat po pęknięciu ‘dot-com bubble’, internet ponownie znalazł się w centrum uwagi, a transformacja cyfrowa, choć wprawdzie trwała od kilku lat, nagle przyspieszyła w niespotykanym tempie.

Chociaż obecnie ciężko mi sobie wyobrazić większe wyzwanie zawodowe, niż rozpoczynanie działalności gospodarczej na samym początku pandemii, to bardzo cieszę się, że pomimo wszystkich przeciwności, strona tworzona od podstaw przez jednoosobową firmę i bez wsparcia inwestorów, w tak trudnym dla wszystkich czasie, powoli zbliża się do osiągnięcia breakeven point.

Wartość dla użytkownika

Tworząc materiały na stronę, na pierwszym miejscu stawiamy Gości witryny. Odwiedzający naszą stronę znajdą na niej:

  • Zestawienie najlepszych produktów bankowych w wybranych kategoriach, prezentowane w formie przejrzystych i czytelnych rankingów.
  • Wnikliwe, rzetelne analizy najlepszych produktów bankowych i rozwiązań oferowanych przez fintechy. Publikowane materiały pozwalają zapoznać się z najważniejszymi cechami ofert, jeszcze zanim użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z produktu.
  • Wyczerpujące opisy promocji. Prezentujemy warunki limitowanych czasowo ofert, których spełnienie pozwala uzyskać premię, wartości niekiedy nawet bliskiej 1000 zł.
  • Szczegółowe testy bankowych aplikacji mobilnych – czyli coś, czego wcześniej nie było – w ten sposób wyznaczamy nowe standardy!
  • Artykuły i poradniki, które w prosty sposób tłumaczą najważniejsze zagadnienia związane z bankowością i powiązanymi tematami.


Mając świadomość, jak ważny w dzisiejszych czasach jest dostęp do rzetelnych, zweryfikowanych informacji; publikując teksty korzystamy tylko ze sprawdzonych źródeł, a każdy artykuł przed publikacją, jest dokładnie weryfikowany pod kątem poprawności merytorycznej.

Natomiast po publikacji, treści na stronie są regularnie aktualizowane.

Całość jest dostępna za darmo, bez żadnych opłat i to się nigdy nie zmieni.

Redakcja – Autorzy tekstów

Jestem głównym autorem tekstów na stronie. Przez niespełna półtora roku, opublikowałem blisko 200 artykułów, których objętość wystarczyłaby na publikacje około 3 książek!

Aktualnie, coraz częściej artykuły na stronie są publikowane przez niezależnych Autorów, którzy współpracują z Serwisem.

Teksty tworzone przez te osoby, zbiera profil „Redakcja”. Dążę do tego, aby w niedalekiej przyszłości, autorzy publikowali materiały pod własnym imieniem i nazwiskiem. To zapewni większą przejrzystość, jak również promocję dla samych autorów!

Współpraca

Dzisiaj serwis regularnie odwiedza blisko 20 000 użytkowników w miesiącu, a liczba odsłon w naturalny sposób jest jeszcze większa. Liczba odwiedzin stale rośnie i szacuję, że do końca roku 2021, wyniesie ok. 100 000 użytkowników w miesiącu.

Za chwilę dowiesz się, jak możemy współpracować, niezależnie od tego, czy jesteś reklamodawcą, autorem czy reprezentujesz biznes.

Reklama

Goście naszej strony są zainteresowani szeroko rozumianą tematyką finansów oraz zagadnieniami związanymi z nowoczesną bankowością.

Nasi Użytkownicy korzystają z ofert promocji bankowych i rozwiązań dostępnych w aplikacjach mobilnych. Są też chętni, aby przetestować innowacyjne rozwiązania, oferowane przez Fintechy.

Jeśli pracujesz z Produktem lub Usługą, która mogłaby przypaść do gustu osobom odwiedzającym tę stronę, chętnie porozmawiam o możliwościach promocji rozwiązania, oferowanego przez Twoją firmę.

Nie wykluczam współpracy w standardowym trybie (jak rozliczenie od tysiąca odsłon baneru). Nie chciałbym jednak rozwijać współpracy w tym kierunku.

Standardowe formy reklamowe są ignorowane przez Gości odwiedzających stronę (tzw. banner blindness), jak również nie stanowią wartości dla Twojej marki (ludzie nie lubią wszechobecnych okienek reklamowych).

Natomiast chętnie porozmawiam o innych, bardziej innowacyjnych i skuteczniejszych (!) formach promocji, takich jak:

  • Seria artykułów powiązana tematycznie z rozwiązaniem oferowanym przez Twoją firmę. Najlepsze artykuły na naszej stronie, są regularnie czytane przez ponad 100 Użytkowników dziennie, praktycznie codziennie! Choć liczba wyświetleń w żaden sposób nie może zostać zagwarantowana, to możesz liczyć na długotrwałą wartość  nawet przy realizacji jednorazowego zlecenia. Chętnie porozmawiam o długofalowej współpracy.
  • Udostępnienie narzędzia dedykowanego dla naszych Użytkowników, które polepsza możliwości efektywnego zarządzania finansami.
  • Zniżka tylko dla Gości odwiedzających stronę albo możliwość dłuższego niż standardowo testowania usługi bez opłat.

Powyżej przedstawiłem przykłady rozwiązań najlepiej pasujących do tego miejsca.

Nie posiadam własnej bazy mailingowej i aktualnie nie prowadzę działań poza stroną (media społecznościowe, video marketing).

więcej informacji

Jeśli jesteś zainteresowany lub zainteresowana tą formą współpracy, Twój adres do kontaktu to:

wspolpraca@rankingkont.pl

Autorzy tekstów

Jeżeli tworzysz ciekawe, wnikliwe artykuły, posiadasz doświadczenie w tworzeniu treści w tematyce, która jest poruszana w serwisie, a przy tym masz w sobie coś z geeka 😊 (np. nie wyobrażasz sobie już płatności gotówką w sklepie, bo od kilku lat wykorzystujesz w tym celu tylko telefon) i widzisz obszary do wspólnego działania – napisz. Porozmawiajmy o możliwościach współpracy.

Nie prowadzę aktualnie rekrutacji, ale doceniam proaktywne, przedsiębiorcze podejście. Tak długo, jak jesteś w stanie zaoferować użytkownikom witryny unikalną wartość, wtedy z pewnością dojdziemy do porozumienia.

więcej informacji

Jeśli jesteś autorem tekstów i chcesz publikować u nas na stronie, Twój adres do kontaktu to:

kontakt@rankingkont.pl

Partnerzy biznesowi

Rozwijając serwis, współpracuję z firmami, które dostarczają najlepszą jakość usług w swoich branżach. Są to lokalne firmy, które osiągają sukcesy nie tylko w Polsce, ale też na arenie międzynarodowej.

Jeśli Twoja firma dostarcza rozwiązanie, które może wesprzeć rozwój serwisu oraz zapewnić unikalną wartość Gościom odwiedzającym witrynę, zapraszam do kontaktu.

Aktualnie interesuje mnie przede wszystkim pokrycie kanałów, których teraz nie wykorzystuję, z nastawieniem na zastosowanie innowacyjnych rozwiązań. Jeśli czytając ten artykuł, wiesz już co mam na myśli, a dodatkowo zagadnienia takie jak Big Data czy MarTech to dla Ciebie coś więcej niż buzzwords, to prawdopodobnie jesteś Firmą, z którą mogę nawiązać współpracę.

więcej informacji

Twój adres do kontaktu:

wspolpraca@rankingkont.pl

Jak zarabiamy

Zazwyczaj nie otrzymujemy pieniędzy za publikację ofert.

Jeśli jednak uda nam się połączyć użytkownika z instytucją, której usługi promujemy, wtedy może zostać naliczona prowizja za polecenie. Linki, które znajdziesz na naszej stronie to tzw. linki afiliacyjne, dzięki czemu nasi Partnerzy biznesowi wiedzą, że Gość decydujący się na wybór usługi czy produktu, pochodzi z naszej strony.

Nasze opinie i oceny pozostają w pełni niezależne. Oceniając produkty kierujemy się przede wszystkim korzyściami dla użytkownika tego produktu. Wysokość prowizji, jaką otrzymujemy za polecenie, nie ma wpływu na ocenę ani miejsca w Rankingu. Zestawienia są i będą tworzone w sposób subiektywny, w oderwaniu od takich czynników, jak omawiana wysokość prowizji.

Natomiast wysokość wynagrodzenia może mieć wpływ na inne czynniki, jak np. sposób prezentacji oferty (np. na danej stronie, w sekcji promowanych ofert, wyświetla się oferta Banku Y a nie Banku X).

Podsumowanie i cele

Wierzę, że uda mi się zbudować innowacyjną, silną markę, która przełamuje schematy i odpowiada na realne potrzeby użytkowników, dostarczając przy tym unikalne wartości dla swoich Odbiorców.

Dzięki tej stronie chcę również zrealizować swoje marzenia z wczesnej młodości:

  • Reklama własnej marki w TV – w dorosłym wieku dalej mam to marzenie, choć z drobnymi zmianami („ale nie w każdej telewizji”…). To najbardziej egoistyczny cel, jaki mam w związku z tą stroną - przyznaje to otwarcie. Nie miejcie mi tego za złe!
  • Sponsoring klubu piłki ręcznej, w którym trenowałem przez 9 lat w czasach szkolnych. Klub ten stworzył Niezwykły Człowiek, pomimo wielu przeciwności, a dzisiaj, Zespół doczekał się licznych Reprezentantów i Reprezentantek Polski w szczypiorniaku.


Jeśli chcesz uczestniczyć w tej przygodzie, zapraszam Cię do regularnych odwiedzin tej strony.

Opinie Gości i użytkowników serwisu, niezmiennie są (i będą!) dla mnie niezwykle istotne, gdy chodzi o dalszy rozwój strony. Dlatego jeśli doczytałeś do tego miejsca, po prostu napisz do mnie na adres lukasz@newbusiness.website i podziel się swoimi spostrzeżeniami. 😊

Łukasz Scheibinger

Przeczytaj też podobne wpisy:

0 0 głosów
Oceń artykuł
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
chevron-down-circlechevron-right-circle