ranking kont - logo serwisu
29 lipca 2024

Klarna poszerza współpracę z eobuwie.pl o polski rynek

Klarna, lider płatności odroczonych, poszerza współpracę z platformą eobuwie.pl o polski rynek. Klienci zyskają dostęp do usług "Zapłać za 30 dni" i "Zapłać w 3 ratach", co zwiększy elastyczność finansowania zakupów online.

Klarna, szwedzki fintech specjalizujący się w odroczonych płatnościach, rozszerza globalną współpracę z platformą e-commerce eobuwie.pl o polski rynek.

Dzięki temu polscy klienci eobuwie.pl zyskają dostęp do dwóch popularnych usług Klarny:

  • "Zapłać za 30 dni" oraz
  • "Zapłać w 3 ratach".

Pierwsza opcja pozwala na uregulowanie należności za zakupy w ciągu 30 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Natomiast druga umożliwia rozłożenie płatności na 3 raty, co znacząco zwiększa elastyczność finansowania zakupów online.

Usługi Klarny były już wcześniej dostępne dla klientów eobuwie.pl na 8 innych rynkach europejskich. Teraz, dzięki poszerzeniu współpracy, z wygodnych form odroczonych płatności będą mogli skorzystać również polscy e-konsumenci.

Wprowadzenie usług Klarny to odpowiedź na rosnące zainteresowanie opcjami "kup teraz, zapłać później" (BNPL - buy now, pay later). Coraz więcej Polaków docenia możliwość przesunięcia w czasie zapłaty za zakupy internetowe bez dodatkowych kosztów.

Warto zaznaczyć, że Klarna dynamicznie rozwija swoją działalność w Polsce. Firma jest obecna na naszym rynku od roku i w tym czasie pozyskała już ponad milion użytkowników. Współpraca ze znaną marką eobuwie.pl z pewnością przyczyni się do dalszego wzrostu popularności usług Klarny w naszym kraju.

O Klarnie

Klarna to szwedzki fintech założony w 2005 roku, będący jednym z najbardziej znanych dostawców płatności odroczonych na świecie. Firma jest obecnie wyceniana na 46 mld dolarów, co czyni ją najcenniejszym fintechem w Europie. W Polsce Klarna działa od 2021 roku i szybko zyskuje na popularności - z jej usług skorzystało już ponad milion polskich klientów. Misją Klarny jest umożliwienie konsumentom wygodnych i bezpiecznych zakupów, a sprzedawcom - zwiększenie konwersji i lojalności klientów.

Założyłem serwis rankingkont.pl. Ukończyłem SGH. Doświadczenie zawodowe zdobywałem przy pracy z projektami cyfrowymi w Polsce, UE oraz USA.